Sunday, August 1, 2010

eXpress

Assalammualaikum...:)


Ok..ni entry express yg aku nk wat. nk bg tahu yg aku agak keciwe dan agak murka bile video yg aku wat finally tak dpt nk publish for presentation mlm ni..nmpk tak? Geram sgt semalam smpaikan nk wat semua keje tak menjadi..alih2 g call mak n bercalling smpai kul bape enth, then bg tahu abh yg esok ade test..ape lg mmg lame dh tak dgr ceramah+tazkirah yg amat berharga itu...huhu..

''abh, actually esok kakak ade test..''

mcm bangga giler aku ckp ade test..

''dh stdy blum?..yg duk gayut ni boleh plak ea..dh2 g stdy...*..*''

panjang lg abah bebel actually..hehehe...

tak hbs di situ sahaja perasaan GERAM itu..then aku pun makan r. Pelik?..npe klo geram or tak puas hati or pape je r then mesti makan..nape perlu melakukan tabiat yg amat BAGUS itu, then balik nnt akan dgr suara unggas yg berbunyi...

''gemok dh sekarang.."

Damm!!! really time tu nk je ckp..biarlah tak pinjam bdn sape2 pun nk gemok or kurus..hahaha..! ayt bajet dh ni..sekali ko kene balik dgn orng tu baru ko tahu...huhu..dah!!...laen kali kalau orang ckp ayat piawai tu..aku akan ckp...

''bagus ape sihat je..tp tak lah sihat smpai mengundang sakit...''

sopan dan ade maksud tersirat dan tersurat cume tak smpai kepada sebelah pihak je cz posmen cuti time tu..amek ko nk sgt td...!

then skrng tetibe aku teringt..?..bile nk next week?..nk pose n yg paling penting nk BALIK...Wah?...I'm going home...:)


lastword:thanx pd semua yg membantu utk mengconvert video tu..sgt2 terima kasih..walaupun ianya tidak berjaya..argh!!!!..

1 comment:

  1. haha.sme r.klu gram ka cdiy ka,msti nk mkn.
    dh x pkir nnti gmok ka x.

    ReplyDelete