Saturday, August 7, 2010

asngmnt+?

~Setiap mata yg tertutp belum bererti dia tidur dan setiap mata yang terbuka belum bererti dia melihat~



Assalammualaikum...:)



Erm..setelah berpoya yg tak berpoya sgt cuti hujung minggu ni then kena fikir
yg besok ade clas..Wah?..kene search for the spirit toningt! Ye r mane taknye asgmnt yg patut aku buat hujung minggu ni aku biarkan sepi je dlm loker buku tu...ape yg aku buat?


this is the list:

-movie maraton
-buku sygku maraton~Hlovate~
(sape rase cm dh nk bengkak teinge dgr name Hlovate boleh tido sekarang)
-berjalan di bandar KT
-memanjakan diri di katil yg empuk bersama bantal yg mmg di import khas dri umh aku
-berblogging
-berchat dgn kwn2 aku mcm 10 tahu tak jumpe..
-stdy mcm suiz lampu 'on' jap lg 'off'


LOOK!!! lazzy visur has affected to me. tonight I have to find something to cure it because it's getting worse right now..REALLY!!!..

Anybody out there want to help me to read all the notes about Pharmacology then give a summary to me..expecially for 'Tranquillizer'..then sape2 yg rase nk amek ni boleh dftr diri kat mane2 Hosp. Mental..!

ops!!! i got the spirit..so Jom Stdy..!!(hahahaha!! poyos je lebih..tgk r stdy ke tak)

Exm dekat dh..semua duk cm kapal karam ni?...! mmg aku leh iktiraf diri sendiri jd pejuang berani mati..!..


lastword: last quiz is AWESOME!!!

2 comments:

  1. nop..! nursing je.bab nk stdy farmasi punye field yg parah skit..huhu

    ReplyDelete