Sunday, August 15, 2010

adegan?!


~Every cloud has a silver lining~



Assalammulaikum...:)


Huh?..bersawang dh ke laman ni?..seminggu jugak lah aku mebawa diri, menyepi diri bila kemalasan melanda dan bila berlakunya kepincangan dalam negeri Jajahan..!
tak pasal puting beliung semua jd, n tak pasal jugak aku hilang mcm tu je..tunggu matahari je yg terbit..ayat dh mcm sasterawan yg tak di iktiraf lansung..kalau ahli sasterawan dgr mahunye aku kena baling dgn kamus dewan bahasa yg berkilo tu..


Actually, I'm stiil here standing on earth keep on screaming when I'm feel blocked, try not to be a crying baby when I'm REALLY miss my mum,dad n all my abg..Huh? sejak bile aku jd insan yg penuh dgn perasaan pun aku tak tahu..?!


What is more important now I can shout loudly that ''I'm Free''..free from everything that giving name an independent.I'm feel like buterfly that can fly on air without wondering. Finally, I get want I want. n the rest let Her give the best for my life..

Erm..I had to go now n I'm going to write more on the next entry.some people have said that 'better late than never' so here I want to say ''Selamat menyambut Ramdhan al-Mubarak''..semoga ramadhan kali ini lebih sempurna dri sebelumnya..InsyaAllah..



lastword:selamat berpuasa..jgn tak pose ea..!

3 comments:

  1. salam, kite tak dapat nak puasa penuh kan..awal dan akhir..huhu

    ReplyDelete
  2. wassalam..biase r tu..tp insyaAllah sempat kot nk smpai akhir..huhu

    ReplyDelete