Wednesday, August 18, 2010

float and sink??


Assalammualaikum...:)


Bulan ramadhan ni masa agak terhad utk aku berterusan ddk dpn laptop bb tu r entry pun dh mc tenggelam timbul je skrng..di tambah plak exm yg semakin hari semakin dekat menghampiri..rase cm tak ckup mase r plak skrng nk stdy, byk sngt yg aku tak sempat nk cover..tp insyaAllah target utama nk hbskan semua medical n surgical dlm bln ramadhan ni, then time rye nnt boleh r senang lenang bace pharmacology...Huh?..bajet senang nk bace smbil goyang kaki emak masak kari..orng tgh mood rye je semua tetibe boleh plak muncul scene yg aku kena stdy raye ni..mmg r menduga sungguh..


Actually ni entry express je..tgk r dgn tade headernye, maen terjah je..ni pun dh dekat nk buke pose tp di sbbkan dh plan awl nk update entry kena r wat gak..bb rindu dh nk menaip berjela dan meter kat sini..one more things yg nk share pasal kerenah orng buke pose ngan solat terawih..bukan nk ckp ape tp dh seminggu pose mcm2 kerenah dan gelagat aku tgk, mule dari buke pose smpai r ke terawih..maklumlah bile amal setahun sekali je..tu belum masuk bab raye lagu berharu biru agaknye kerenah orng2 yg bergelar mnusia..


ape2 pun next entry aku wat smbung..

lastword: let Him lead us, now is the right time for you make a move.

4 comments:

  1. exam utamakan dulu ok...awe aktif blogging time exam..hehe

    ReplyDelete
  2. time exm la pale ni terbayang2 segala mcm entry kat blog..huhu..dugaan betol!

    ReplyDelete
  3. minta betulkan..let Her or ket Him?
    Him is most suitable..

    ReplyDelete