Friday, July 30, 2010

keje disaat terbosan



1. Siapakah diri saya di rumah?

- ank mak and abah
-adik along n angah
-kakak pd adik

2. Siapakah diri saya disamping rakan?

-teman tp mesra
-suke menyakat orng laen
-terlalu overboard bile pale dh 360

3. Lima perkaraa yang diidam idamkan tapi tak dapat lg.

-VIOR handbang+wallet
-GUESS shoes
-VOIR blouse RM1**

p/s: sape nk tolong belikan?.my pleasure..:)

4.Siapa nama pasangan merangkap buah hati pengarang jantung saya?

enche **...?

5.Ceritakan 5 perkara yang saya paling suke tentang dia

-like the way who you r
-great!
-cun+macho=bajet je..haha!

6.Tarik membina ikatan, eceh!

-bila sampai waktunya or bile mak mule wat senarai CALON pilihan!

7.Kenangan pahit bersama pasangan anda?

-ade ke?
-takde pun
-tak baik r

p/s:ape punye jwpn ni?..huhu~

8.Tema lagu cinta?

-takde lagu but only ~Love Letter~

9.Apakah perubahan yang saya nk tengok pada dia?

-menjadi lebih sempurna dgn sebaiknya
-just being your self
-know how's being president in ur organisation 1 day!..

10.Tag orang lain.

pada mereka yg memerlukan

BUT

Syikin ko perlu jwb ni!!


No comments:

Post a Comment