Wednesday, June 23, 2010

yeah!!

~Jangan tertarik kepada seseorang kerana parasnya sbb keelokan paras dapat menyesatkan.
Jangan pula tertarik kepada kekayaannya kerana kekayaan dapat musuh.
Tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum, kerana hanya senyum yg dapat membuat hari-hari yg gelap menjadi cerah.
Semoga kamu menemukan orang seperti itu.~



Assalammualaikum..:)


agak lame gak aku tinggalkan laman ni..dh mcm di landa ape enth..dgn daun kering yg bertabur sane dan sini..mmg r merimaskan mate aku..so hari ni dari ptg td aku dh buat proses pembersihan.mule2 sekali aku bersihkan laman dgn menyapu daun2 kering yg bertabur..maka..'wujud' lah halaman yg nmpk baru dan makin berseri ni..walaupun aku tahu ade je mulut yg kate..""berseri ke?''..''perasan betol r''..antre words2 yg sgt 'kejam'..Ops!!!..jgn bersangke buruk..!..maaf2..abaikan sahaje words yg kejam td ea..huhu..


kepada mereka teman2, kwn2 yg berada di alm maya..di sini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih la yg teramat di ats kesudian dtg mejenguk halaman yg terbiar hmpir seminggu yg lalu...ini semua adlh kerana kesibukkan dan ketandusan idea..walaupun byk benda yg terlintas di fikiran tp mase agak sempit untuk aku menulis..mane taknye..bile nk bertapa depan laptop je.mate ni terus je nk tertutup..kdg2 tu tgh duk klik2 pun tetido..Huh?..agak tidak senonoh di situ..bape kali mahu pesan?..'jgn tido bersepah!'


kepada mereka2 yg dtg tu..jap lg aku dtg umh korang ea..tungguuuu!!..sediakan dulu ape yg patut..tak nk r setakat air sejuk je..bg upsss! sikit..hehehe..


ok..tak nk r wat ceramah berjela..aku bzy dgn kenduri kawen pkck aku..di sbbkan nnk n atok belah ayh takde..so adik2 bergtung harap pd abg2 bile bb nk kawen ni..so pendek kate..aku rase cm abg aku plak yg kawen.padahal pkck aku..huhu..mmg bzy semedang..ulang alik je dri umh ke umh nnk..smpai lah ke Johor..ok meh layan gmbr2 sepanjang knduri dan kendara tu ea..tp gmbr dkt entry aftr dis..kena edit sikit..gmbr tak edit lg..hehehe..


lastword:kamu?aku?cerita?...cmne sebenarnye?





No comments:

Post a Comment