Saturday, June 12, 2010

peringatan!

~Adab dan akhlak adalah ibarat pokok
dan kemasyhuran adalah seperti bayang- bayang
Tetapi malangnya, kebiasaan orang lebih melihat bayang-bayang dari pokoknya~



Assalammualaikum..:)

yeah!!! seharian dan sehari ini aku ddk depan laptop kesayanganku ni semata dan mata bukan hidung atu mulut utk mengupdate kan kerja2 yg aku edit mlm td terbengkalai..then akhirnye aku berjaya menyiapkannya walaupun aku masih rase yg blog aku ni serabot petala Alam mane enth..huhu.

dan kononnye gak aku nk wat maraton bace blog anda semua tetapi hnye sempat bace separuh je..kerana ade benda lain yg perlu aku lakukan..then skrng aku akn cashkan hutang piutang yg aku yg msih dlm credit..


yg pasti aku telah di tag oleh cik cikin@ayok..dan ingt tak aku ade nk bg cerite sikit then kamu2 semua tolong smbung citer aku ni..aku amek citer tu dari cik cemomoi kite..thanx..n lg satu jgn lupe ea..esok coffemate aku akn di keluarkan utk part 3..!


dan semua hutang piutang itu akn aku selesaikan sebentar lg..:)

lastword:keep in touch..:)

No comments:

Post a Comment