Friday, June 11, 2010

Bola vs Hlovate

~Tiada manusia yang bergembira sepanjang masa tetapi ianya bukanlah suatu alasan untuk hidup sengsara~


Assalammualaikum...:)



dgr sini aku nk bg hikayat pak Jenin dgn luncai dan labu lelabinya...kan aku dh ckp..world cup mmg jd disaster dlm umh aku ni bile 3 hero Zero to Zoro tu wat kepala keras mcm konkrit kat site Abg Ngah aku..mmg sejak celik mate smpai kan ke nk pejam mate blek dh kot utk malam ni..aku akn nmpk bola je..dgr bola je..uish!!!!!..mmg kasi aku sakit mata petala langit btol r..

tp pape hal pun aku sedikit tidak kisah dgn itu semua cumenye saje nk mebebel pasal bola ni..hehehe..nape aku tak kisah?..aku dh join d team gak ke?...........Oh!!!!! sudah pasti aku tak join team bola tu..bb aku sekarang setiasa di temani 'pengarang jantung hati' yg memang setakat ni sentiasa berada dlm dakapan aku..sape lg klo bukan 'Hlovate'...hehehehe..

semalam rasenye aku ade ckp yg aku wat Maraton utk Hlovate..bb aku mmg pakar bab sediakan payung sebelum kemarau..ye r takde r aku di landa bosan petala langit bile kat TV umh aku akn hnye ade BOLA utk 24 hours..aku mulekan dgn 'Tunas' bb aku mule kenal Hlovate melalui Aa+Bb so utk continue die pastinye Tunas..

kan aku dh ckp..bile kite jatuh cinta.. tgk or bace 10 kali pun otot2 muke ni gerenti ingin bersenam je..hahaha..bb aku mule angau overboard ala2 prince come wif white rose for me..hahahaha..! alamat terspeaking London r plak..huhu..pkai hentam je r..klo slh pun bukan Cikgu BI aku nk kasi ketok ini kepala pun..hehehehe..!


**************************
ni ade pesnn utk awk..:

Awk tahu tak?
sy ade byk pesanan utk awk..

mesti awk tak tahu..takpe2 sy tahu..

tp nape awk tetibe kate tahu ni?
ape yg awk tahu?

sy tahu ape yg awk tahu..(AWK ckp)
klo cmtu tak jd r ckp ape yg awk dh tahu
bazir ayak liuq je..!

ape ni?..wawawa..
aku takde motif utk ini..hehehe.
balik!!!!!!!
***********************


Ok kan aku ade bg tahu yg Hlovate ni best kan..klo boleh kan nk je aku bg sinopsis kat sini..tp aku tak hbs bace lg r..hehehe..mesti korang bace ni bajet aku dh hbs bace padahal setengah pun tak smpai bb asyik senyum sorang2 je..hahaha.!klo aku dh hbs bace n klo aku RAJIN cm korang semua..tak payh ckp byk aku dh tulis semua sinopsis..silap tarikh aku wat novel terus kat blog aku ni..hehehe..

erm..aku ade benda laen nk wat lg ni..nnt aku smbung lg ea,,ok stop dulu disini..nnt after semua dh bereh aku smbung balik..bb aku ade nk citer kat korang..eh yeke????..tak2 aku nk sruh korang smbung citer aku..hehehe..tunggguuuu!!!

lastword:"diam ko! Ko laki semua same je!"..ayt yg aku gune time mengamuk sakan dgn si Leman dulu..huhu..ape mmpi mamat ni msg aku enth..teringt zmn2 sekolah..:)


No comments:

Post a Comment