Saturday, December 4, 2010

Cinta itu milikmu akhirnya

* I'm wish for this*

Alhamdulillah, bertemu juga akhirnye..aku sentiase mendoakan yg terbaik buatmu, kebahagiaanmu adlh kegembiraan utk aku kongsi bersama..

semoga pertalian yg akan terjalin itu berkekalan selamanya dan sentiasa di bawah redhaNya..amin

****************************************

Rase mcm sekejap sgt masa berlalu, terlalu banyak kenangan yg menggamit di depan mata
kau selalu ade bila mutiara putih mengalir di pipi
kau selalu ade bila aku perlukan teman utk ketawa
kau selalu ade bila aku perlukan kata2 semangat
kau selalu ade bila aku perlukan perlindungan

Bila dgr berita ni, aku adalah insan paling bahagia dan gembira cz akhirnye kebahagiaan itu menjadi milikmu. Titipkan lah kesabaran dlm titian pertunangan dan titipkanlah kebahagiaan dlm layaran bahtera nnt.

lastword: aku sayang kamu, sayang kamu sgt2..

4 comments:

  1. smoga berkekalan hndknye hbgn ini..hee

    ReplyDelete
  2. Salam .. titipan untuk sapa ehhh?
    http://hasrulhassan.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Tn.Punya : than sudi dtg..insyaAllah nnt sy dtg jenguk k..:)

    miZz_nizZ : insyaAllah..:)

    hasrul hassan : wasalam..titipan utk my sweet bro..huhu..

    ReplyDelete
  4. ehem, im here. :)
    salam perkenalan ya. :)

    ReplyDelete