Friday, December 3, 2010

bloglarian=blogwalking?..



Saya suke blogwalking kerana saya dapat berkenalan dengan ramai kenalan dan membaca pelbagai info serta cerita yg boleh di jadikan sempadan dan teladan. Selain itu ia akan membantu saya dlm mempelbagaikan idea entry dan menjadikan membaca itu jambatan ilmu yg tanpa batas.

3 orng insan bertuah


************************************************

Ok..tag ni adalah pemberian azyan the most blogger yg aku slalo g usha and menyemakkan blog die..hehehe

then akhirnye aku rase dh mcm agak berjaya menyiapkan tag ni..agaknye r cz aku tak fhm sgt cmne nak wat tag ni..huhu.tp buat2 tahu je r..n klo rase cm tak btol tu korang pun buat2 konon tag aku ni betol ea..hehehe...

n rasenye tag ni bertujuan dgn visi dan misi utk mempromotekan bloglarian..di sebabkan aku kurang kefahaman pasal tag ni aku telah menerjah tiap satu blog yg boleh di jadikan blogger libbary..hehehe..

maka oleh itu, jika anda yg berminat dan mereka yg bernasib baik di tag boleh mebuat sebarang rujukan dan mentelaah lah dgn baik di


kepada yg di tag, selamat mencuba..mmg best dan sgt best..tak payah nak semak bukak tab banyak dan bersepah..hehehe...

~selamat berjaya~

3 comments:

  1. Assalamualikum...
    Tahniah, blog anda sudah dimasukkan ke dalam BlogLarian. Mari BlogWalk bersama BlogLarian

    update:
    page MangaStream untuk tengok naruto dan sebagainya
    page untuk kumpulan berita online

    ReplyDelete
  2. jemput join Ga yong ya

    http://www.alinacshoppe.com/2010/12/giveaway-kalau-saya-shopping-di-alinac.html

    ReplyDelete