Friday, February 18, 2011

News!


Bismillahirahmanirahim~

Alhamdulillah, semuanye dah kembali seperti sediakala, kuliah pun telah selamat di khatamkan mnggu ni dan marilah kita sama-sama melangkah ke clinical area plak..."Ya Allah, kau berikan aku ketabahan dalam melaluinya dan permudahkanlah segala urusanku.." amin..

Setiap yang dilalui adalah corak kehidupan yang mengajar kita menjadi lebih baik dan sempurna. Terlalu banyak perkara yang berlaku dan terlalu banyak yang dah aku pelajari untuk membentuk dan mencapai sesuatu yang di impikan..Alhamdulillah, dengan hadirnya seorang yang layak di gelar sahabat aku mula mengenali erti kehidupan yang semalam adalah pengajaran hari ini pengalaman dan esok penentuan..

Buat sementara waktu ni, agak berserabut sikit blog cz tgh nak wat pengubah baikkan..huhu..so, banyak dh entry yang tak sepatutnye selamat di-DELETE-kan..insyaAllah, akan ade entry2 yang akn meng-replace-kan..tp bukan dalam masa terdekat cz 2 mnggu ni aku akn ber-buzy-kan diri dengan stdy+labour room+antinatal+postnatal...exam pun dh makin dekat, OSCE apetah lg..huhu..gabung sem lepas punye sekali mmg r menguji daya ingatan..huhu..

*pelihara hatimu, kerana ia umpama kaca, jangan biar ia retak...

No comments:

Post a Comment