Friday, November 12, 2010

bring me HOME




Finally, the last paper today make me smile and smile and smile..hahahaha..start ber-dream yg aku dh smpai rumah..ade tak sape2 nk amek aku balik rumah SEKARANG jugak!..rasenye klo sape2 yg nk bawak aku lari kuar dari sini aku nk je..yg penting aku nak balik..mcm dh berabadkan aku tak balik rumah..huhu. p mmg pun rase cm dh lme sgt..last balik dlm bulan 6 aritu then dh jejak sini tak jumpe jalan pulang...kasihan tak?..huhu.


rindu nye pada rumah, rindu juge pada kekasih hati+buah hati yg plus and plus..hahahaha..tp yg lg sweets semua buah hati rindu tahap tak ingt dh kat aku..hahaha. mcm perasan sendiri dh aku.lalalala~ maka dgr sininya kasih dan buah hati ku...''esok sy balik ea, jumpe nnt..."


and the best things yg aku dh buat utk sem ni BERJAYA nk jd orng besar..btol2!!!..tak nangis2 nak balik dh cm dulu, tak tepon mak ari2 menangis nak balik..tak tepon my abang ckp nk balik..tu blum lagi goda2 mcm kucing jahat kat my kekasih hati sruh dtg sini saje tgk aku..hahahaha..tp goda pun my kekasih hati tak cuti and aku plak yg tak dapat bercuti..huhuhu~


takpe2..hitung je hari..esok nk balik gak..hehehe..ok I'm happy now+homesick!!!...huhu..~

lastword:nothings special without u..

No comments:

Post a Comment